Jag är så sämst

Igår åkte jag iväg, sjuk som jag kände mig, med enda målet att hitta en studentoutfit till den stora dagen. Inte fan hittar jag någon studentklänning. Inte ens några skor. Nä. Istället hittar jag massa annan skit som jag bara måste ha fast jag inte alls måste.
Ba suck azzzåw. Men vafan ska man göra? Måste ju tänka på sin skönhet hehe... Nej förresten, jag är alltid snygg moahaha... Mmm idag ska jag fika med en hemlig bloggläsare. Undrar vem det kan va? :O OMG!!!
Aa igår kollade jag självklart på BTS där kissie var med. Såå jävla cool hon va. Skitsnygga bröst också, får cravings! VILL HAAA! Pallar inte bellas snack om att hon mår dåligt och inte har nåt självförtroende osv osv. De är bara aaaaavundsjuka! Och det vet vi alla...

Sooo kissie/paow/dessie-style! Mmm mm mm! I know you like it! ;);)

Puss på er bitches!! I know you love me... ;);)

Kommentarer
Postat av: Tiffy

Tackar! :)

Älskar dina leggins ;)

Hur länge var i kvar igår?

2010-05-16 @ 20:34:02
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0