Nattligt inlägg

Idag var tanken att jag skulle jobba men p100 hela dagen. Den tanken förblev just en tanke och jag har väl inte varit så jätteeffektiv den här dagen om man säger så... Jag är ganska duktig på att hitta på saker som är viktigare. Som att hänga på face, laga mat, äta mat, läsa Le Clezio, prova mammas gamla kläder (inklusive hennes två bröllopsklänningar), läsa bloggar, blogga, åka bil med björn, köpa godis, titta på en dålig film med en snygg Kiera (Domino) och sen komma hem för att i princip börja om processen.
Därför ska jag nu ta död på mig själv. Jag illustrerar detta med två bildet. Det är inte på riktigt men jag varnar ändå känsliga läsare och passar på att påpeka att det inte är så bra att byta ut sina fingrar mot två riktiga pistoler. Gör inte det snälla ni...
Dödar mig själv. Jag är arg.

Död, ni ser händerna falla. Och ni ser att jag är lite blå. Ganska fridfull ändå.
Glöm inte att ställa fram klockorna förresten.
/Roberto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0