Rah-rah-ah-ah-ah Roma, Roma-ma GaGa, ooh la la Want your bad romance

Ojojoj, dålig uppdatering var det här! Jag har haft projektarbetshets och samtidigt spårat runt som vanligt. Det är svårt att kombinera det där. I måndags var jag på skiva på Metro med mycket trevligt folk och glada människor. Jag var Lady Gaga för kvällen, eller som Julia sa "Sanna Gaga". Min pälsväst var på villovägar under kvällen och samma sak gällde mina solisar men otroligt nog fick jag med mig allt hem. Väl hemma (med sista nattbussen mot ön) bestämde jag mig för att göra en fin PowerPoint mitt i natten till min P100-presentation dagen därpå. Sedan gick jag upp några timmar (alltför få) efter att jag somnat, ringde Paolo 2 min innan bussen skulle gå för att upptäcka att hon hade försovit sig. Men vi kom iväg med nästa buss och bakis som jag var höll jag min mycket ironiska och oengagerande presentation om mitt hatobjekt numero uno - P100. Nu är det i alla fall över och alla som vill ha ett ex av min ytterst fina yoghurtbok är välkomna att maila mig på [email protected].
Lady gaga i full mundering... YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0